Windows 7 için 2020'ye Kadar Desteğe Devam! | Microsoft Teknolojileri

11


Windows 7 için 2020'ye Kadar Desteğe Devam!

Microsoft Destek ömrü (MSL) ilkesi kapsamında İş ve Uygulama Geliştirme ürünleri ile Tüketici Donanım ve Multimedya ürünleri için en az 10 yıllık çevrim içi kendi kendine yardım desteği sağlanmaktadır.

MSL kapsamında Windows 7 için ana destek planladığı üzere sona ermiştir. Ancak bugünden itibaren 2020 yılına kadar Uzatılmış Destek kapsamında ek güncellemelere devam edilecektir.

Ürününüzün destek zaman çizelgesini bulmak için Ürün Ömrü Bilgileri için ürün seçin sitesini (ürünler Ürün Ailesine göre listelenmiştir.) veya Destek Ömrü Dizini sitesini ziyaret edin.




Teşekkürler.

Abdurrahman Kasım TÖK

Yorum Gönder

  1. Guzel bir destek tabii ama windows 10 sahane :)

    YanıtlaSil
  2. Windows 7 iyiydi ama 8 çok kötü ben de 8 yüklü bir laptop almıştım ama 10'a yükseltmek için ücretsiz teklif geldi, 10 yükleyeceğim bakalım.

    YanıtlaSil
  3. heüz 10 u yüklesem mi yüklemesem mi diye düşünürken 7 kullanıcısı olarak bu yazı bir nebze de olsa karar vermemi sağladı :)

    YanıtlaSil
  4. Verdiğiniz bu güzel bilgiler için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Windows 7 iyi bence 2020ye kadar kalması iyi olacak :) aslında en iyisi XP idi :)

    YanıtlaSil
  6. Ben bayağı geride kaldım windows 8 kullanamadım 7 çok iyi.

    YanıtlaSil
  7. Ben windows 7 kullanıyorum ve memnunum. Annemin laptopunda 8 vardı, çok kötüydü...

    YanıtlaSil
  8. işyerine bağımlıyız bu konuda onlar da kırk yılda bir versiyon yükseltirlese ne ala diyoruz :-((

    YanıtlaSil
  9. windows 7 benim PC de şimdilik bir sıkıntı yok:)

    YanıtlaSil
  10. Windows bu konuda doğru ve gerekli bir hamle yapmış. Kullanıcılar için çok faydalı olacaktır.

    YanıtlaSil







 
Top