Candy Crush Saga, Windows 10'da Ön Yüklü Olarak Geliyor. | Microsoft Teknolojileri

16

Candy Crush Saga, Windows 10'da Ön Yüklü Olarak Geliyor.

Milyonların oynadığı Candy Crush Saga Windows 10'a yüklü olarak gelecek.

Windows'da yıllardır milyonlarca kez oynanan Solitaire, Hearts, Mayın Tarlası Windows 10 ile geri dönüyor. "Windows Insider"lar  Windows 10 Insider Preview'da yer alan Microsoft Solitaire Koleksiyonu'nun ön gösterimini gözdez geçirebiliyor.

Candy Crush Saga lansman boyunca işletim sistemlerini Windows 10'a yükselten ya da Windows 10'u indiren müşteriler için otomatik olarak yüklenmiş olacak. Zamanla diğer popüler ve eğlenceli Kinğ oyunları da Windows 10 için uygun duruma gelecek.


Yorum Gönder

  1. Güzel paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolun bende vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bu oyunun da inanılmaz çok meraklısı var:)
    Şu an kullandığım dizüstü bilgisayar yeni değil ama altta simgelerin yanına yerleşmiş bile simgesi windows 10 u alın diye:)
    (Hatalı yazdığım için silip düzeltme yaptım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o özellik bir güncelleme özelliği ücretsiz olarak Windows 10 Mayıs Güncellemesiyle birlikte alabilirsiniz.

      Sil
  3. bunu oynayamayan bir ben kaldım sanırım.. sevmedim bir türlü :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende oynamadım diyebilirim Microsoft adına bir blogum var ama bu oyunu beğenmediğimi söyleyebilirim :D :d :>)

      Sil
  4. Oyun oynamaya vaktim olsa keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows 10 artık cepte, tablette, PC'de ve kol bilekliğiniz de.
      istediğiniz yerde istediğiniz zaman ister oyun oynayıp ister işinizi yapın yada telefonunuzu bir HDMI ile monütöre bağlayarak bilgisayar yerine kullanın yani istediğiniz zaman oyun oynayabilirsiniz... :d

      Sil
  5. Bu oyunu sevenler için harika bir haber!

    YanıtlaSil
  6. Ben bilgisayar oyunu sevmeyenlerdenim. Oğullarım bile bilgisayar sürelerini sadece oyunlarla kullanıyorlar malesef ama bana vakit kaybı gibi geliyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle olduğunu düşünüyorum Saadet hanım ben bir geliştirici olarak yaptığım oyunları sadece deneme amaçlı oynuyorum onun dışında vakit kaybı olduğunu söyleyebilirim. geliştirici kısmı zevkli oluyor. :d

      Sil
  7. ay bi burda eksiktii :)

    YanıtlaSil
  8. belli bi müddetten sonra sıkılıyorum heralde benden oyun tutkunu olmaz :D

    YanıtlaSil
  9. Oyunlarla aramız iyi değil..:) Veya vakit yok da diyebiliriz. Ama teknolojinin sunduğu kolaylıkları da görmezden gelmek mümkün değil.:)

    YanıtlaSil
  10. Tüm gün bildirim gelmesinden sıkıldığım bir uygulama. Bir windows platformunda eksikti kendisi.

    YanıtlaSil







 
Top