Visual Studio 2015 Application Insights | Microsoft Teknolojileri

8

Visual Studio 2015 Application Insights

Visual Studio projenize Application Insights eklemenizi kolaylaştırır. Visual Studio 2015 ile Visual Studio için Application Insights Araçları'nda daha fazla performans iyileştirmeleri ve hata düzeltmeleri vardır.

Visual Studio 2015 yalnızca Application Insights Tools 2.0 veya sonraki sürümleriyle uyumludur. Application Insights Tools 1.3.2 veya önceki sürümleri desteklemez.

Visual Studio 2015 Güncellemesi Şunları İçerir:


  • Bir Azure web sitesinde yayınlamaya yönelik iş akışı ile sorunsuz entegrasyon
  • Geliştirilmiş çözüm entegrasyonu ve proje algılaması 
  • Bir kullanıcının birden fazla hesaba aynı anda oturum açabildiği yeni Visual Studio'nun kullanıcı hesabı yöneticisi ile tam entegrasyon.


Teşekkürler.

Abdurrahman Kasım TÖK

Yorum Gönder

  1. Microsoft teknoloji ürünlerine ve uygulamalarına bayılıyorum bu yazınızı severek okudum sizin sayenizde yenilikleri ve gelişen teknolojiyi yakından takip etme fırsatı buluyorum. Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  2. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler,

    YanıtlaSil
  3. Sayenizde teknolojik gelişmelerden haberimiz oluyor. Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Bu bilgiler her zaman için işe yarayabilir. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  6. bu pek benim alanım değil anlayamadım o yüzden..:-(

    YanıtlaSil
  7. Visual Studio 2015 sürümü ile işler kolaylaşmaya başlayacak desenize güzel paylaşım olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil







 
Top