Haftanın Uygulaması ‘İşTablet’ Windows Store'da | Microsoft Teknolojileri

9

İşTablet

İşTablet, bankanız ile ilgili bütün işlemleri tek tık ile kolayca yapabilme imkanı sunuyor.

İşTablet ile bankanız her zaman yanınızda. İşTablet ile internet şubesinin geniş işlem seçeneklerinden yararlanarak tüm bankacılık işlemlerini hızlı ve kolayca gerçekleştirebiliriniz. Bankacılık işlemleri dışında sizleri bekleyen hizmetler.

Finan Merkezi: Hisse senetleri ve yurt dışı piyasaları takip edilir, yatırım araçları fiyatları hakkında bilgi alabilir haftalık bültenlere ve sektörel raporlara ulaşabilirsiniz.

En Yakın İş Bankası: Tüm şubelerimiz çalışma saatleri ile şube ve bankamatiklerimizin konumları ve adresleri hakkında bilgi alabilirsiniz.

Getiri Sihirbazı: Porföyünüzde yer almasını istediğiniz yatırım araçlarının ağırlıklarını seçerek porföyünüzün getirisini inceleyebilirsiniz.

Kredi Kartı Başvuru: Maximum/MaxiMiles kredi kartı başvurunuzu kolayca yapabilirsiniz.





Windows Store : http://apps.microsoft.com/windows/tr-tr/app/a3f30f33-f11c-4000-a323-b329470016b4

Yorum Gönder

  1. İş tableti ilk defa duydum. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. İşcep kullanıyorum ama tablet için ilk defa duydum. Onu da yükleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Çok pratik bir uygulamaymış, tşkler ...

    YanıtlaSil
  4. ben bu banka uygulamalarını çok kullanıyorum çok pratik..

    YanıtlaSil
  5. Hızla ilerleyen teknolojinin yeni bir eseri....

    YanıtlaSil
  6. ilk defa duyuyorum .teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. teknoloji hayatı kolaylaştırıyor işte böyle doğru kullanınca:) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. artık her şey telefonumuzun içinde :)

    YanıtlaSil







 
Top