Windows 10 Full İndir | Temmuz 2015 | Türkçe Sürüm .ISO Download | Microsoft Teknolojileri

25


Windows 10 İndir.

Windows 10 artık tam anlamıyla piyasaya çıktı. Gelişen teknolojiyle birlikte 190 ülkede ve 111 dilde kullanıcılara sunulan Windows 10 artık tam sürümüyle kullanımda. Tüm ülkelerde aynı anda piyasaya çıkacak olan sürüm şimdiden MSDN abonelerine sınırlı olarak dağıtılmaya başlandı.

Windows.UI ve Windows UX 10 Gelişmiş yüksek performanslı uygulamaları ile Windows 10'da kullanıcılara geleneksek Windows masaüstü uygulamaları yerine evrensel XAML uygulamaları sunacak. Windows 10 Microsoft'un kişisel ve son işletim sistemidir.

Aynı anda Windows 10'un tüm sürümlerinin piyasaya çıkacağı gün belirlendi tarih 29 Temmuz 2015. Tüm Lumia'lara gelecek olan Windows 10 güncellemesi ile Windows Phone 7, 8 ve 8.1 kullanıcıları ücretsiz olarak bu güncellemeden yararlanabilecekler.



Windows 10 için şimdiden rezervasyon yaptırın. Windows 7, 8 ve 8.1 kullanıcıları için ücretsiz olarak gelecek bu sürüm gencellemesi için rezervasyonunuzu şimdiden yaptırabilirsiniz. Windows 10 Preview kullanıcıları için ise 29 Temmuz sabahı sistem güncellemesi otomatik olarak gerçekleşecektir.

Rezervasyon Yapmak için Tıklayın.

Yeni Nesil Yüksek Performanslı uygulamaların bulunduğu Windows 10 işletim sistemi 2017 yılına kadar ücretsiz olarak yeni güncellemeleri ile hizmette olacak. 2017'den sonra Microsoft'un Yüksek Performans ve Gelişmiş Bulut Teknolojili RedStone işletim sistemi hizmete girecek

Windows 10 indirme bağlantısı 29 Temmuz'da eklenecek..


Yorum Gönder

  1. Windows 10 kullanmayı az kaldı. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayınlandığında indirme linki eklenecektir takipte kalın... bende teşekkür ederim...

      Sil
  2. deneme sürümünü kullanmıştım, ben sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneme sürümü sadece tasarımdı şimdi işlevsel olacak teşekkürler..

      Sil
  3. Merhabalar
    Tam da laptopuma format atıp windows 10 yüklesem mi diye düşünürken bu yazıyı görmek iyi oldu :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. windows 10 teknik önizleme sürümü yükseltme sürümü olarak yüklenir ama bu full sürüm ile boot kurulumu ile format atabilirsiniz.. teşekkürler.

      Sil
  4. Bilgisayarcımız sanırım gerekeni yaptı. Çünkü teknolojik gelişmeler beni aşıyor..:) Teşekkürler faydalı bilgi için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D :D :D Nahide hanım bende teşekkür ederim.....

      Sil
  5. Her yeni sürümde bir acemilik dönemi geçiriyorum. Ama alışınca da iyi ki geçmişim diyorum. Bakalım yeni sürüme kolay uyum sağlayabilecek miyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. windows'un bu sürümü bilindik tanıdık bir şekilde kullanıcıya sunulacak yabancılık çekmezsiniz. kesinlikle kolay ve basit teşekkürler...

      Sil
  6. belki yeni laptop alırsam onda olur bu sürüm..

    YanıtlaSil
  7. hemen indireceğim çok faydalı bir yazı teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. yine faydalı bilgiler gelmiş, teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler. bu yayını oğluma göndereyim bir baksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende teşekkür ederim oğlunuzu bu bloga beklerim yazar olarak :D teşekkürler.

      Sil
    2. Kendisine bahsettim masa üstü PC için uygun değil ama başladığın da lap top da deneriz dedi:)))
      Teklif hoş teşekkürler :)inanılmaz yoğun çalışıyor bizler gibi nete çok vakit ayıramıyor .
      sevgiler kolay gelsin.

      Sil
  10. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Verdiğiniz bilgiler sayesinde birazcık bilişim teknolojileri hakkında bilgi sahibi oluyorum,çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizlerden çok güzel tarifler öğreniyorum. teşekkür ederim

      Sil
  12. çok faydalı bilgiler, sizin yayınları genelde eşime gösteriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinizi bu bloga yazar olarak davet etmek isterim. teşekkürler...

      Sil







 
Top