Visual Studio 2015 Sürüm Yönetimi ve Otomasyonu | Microsoft Teknolojileri

2

Visual Studio 2015 
Sürüm Yönetimi ve Otomasyonu



Çok Aşamalı Dağıtımları Otomatik Hale Getirin.



  • Ortamlarınız aracılığıyla yükseltme yolunuzu tanımlayan yapılandırma yollarınızı görsel olarak oluşturun.
  • Yapıları tamamlandığında sürümleri otomatik olarak tetikleyin.
  • Ardışık düzenin tüm ortamlarını tek bir tıklama ile dağıtın.
  • PowerShell, İstanilen durum yapılandırma, Chef veya Visual Studio Dağıtım Aracısını kullanarak Windows veya Linux'e dağıtın.
  • Her Aşamada otomatik doğrulama testleri yürütün.

Onay İş Akışlarını Otomatik Hale getirin.


  • Birden fazla onaylayan veya ekip için dağıtım öncesi ve dağıtım sonrası onaylarını tanımlayın.
  • Denetimi korurken otomasyon çeşitlikleri sağlayarak onaylayıcıların her yükseltilen sürümü onlara uygun bir zamana göre planlamalarına olanak sağlayın.
  • Sürüm Yönetimi İstamcisi yerine bir web sayfası kullanarak onay bildirimleri alın ve onay verin.



Aynı Şekilde Tüm Aşamalara Dağıtın.


  • Üretim dağıtımı dahil olmak üzere her ortam için aynı dağıtım yapılarını kullanın.
  • Üretime gitmeden önce aynı dağıtım sırasını bir kaç kez test edin.
  • Sürüm ardışık düzeninde bir ortamdan diğerine göre farklılık gösteren yapılandırmaları merkezi olarak yönetin.



Teşekkürler.

Abdurrahman Kasım TÖK


Yorum Gönder







 
Top