Visual Studio 2015 Sürüm Yönetimi ve Otomasyonu | Microsoft Teknolojileri

2

Visual Studio 2015 
Sürüm Yönetimi ve Otomasyonu



Çok Aşamalı Dağıtımları Otomatik Hale Getirin.



  • Ortamlarınız aracılığıyla yükseltme yolunuzu tanımlayan yapılandırma yollarınızı görsel olarak oluşturun.
  • Yapıları tamamlandığında sürümleri otomatik olarak tetikleyin.
  • Ardışık düzenin tüm ortamlarını tek bir tıklama ile dağıtın.
  • PowerShell, İstanilen durum yapılandırma, Chef veya Visual Studio Dağıtım Aracısını kullanarak Windows veya Linux'e dağıtın.
  • Her Aşamada otomatik doğrulama testleri yürütün.

Onay İş Akışlarını Otomatik Hale getirin.


  • Birden fazla onaylayan veya ekip için dağıtım öncesi ve dağıtım sonrası onaylarını tanımlayın.
  • Denetimi korurken otomasyon çeşitlikleri sağlayarak onaylayıcıların her yükseltilen sürümü onlara uygun bir zamana göre planlamalarına olanak sağlayın.
  • Sürüm Yönetimi İstamcisi yerine bir web sayfası kullanarak onay bildirimleri alın ve onay verin.



Aynı Şekilde Tüm Aşamalara Dağıtın.


  • Üretim dağıtımı dahil olmak üzere her ortam için aynı dağıtım yapılarını kullanın.
  • Üretime gitmeden önce aynı dağıtım sırasını bir kaç kez test edin.
  • Sürüm ardışık düzeninde bir ortamdan diğerine göre farklılık gösteren yapılandırmaları merkezi olarak yönetin.



Teşekkürler.

Abdurrahman Kasım TÖK


Yorum Gönder

  1. 2015 ile işler kolay hale gelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Emre bey Bu sürümle birlikte bir çok kolaylık geldi.

      Sil







 
Top