Windows 10 İlk Günde 15 Milyon Kullanıcıya Ulaştı | Microsoft Teknolojileri

6



Windows 10 İlk Günde 15 Milyon Kullanıcıya Ulaştı


Windows 8 faciasından sonra Microsoft'un onurunu kurtaracak işletim sistemi olarak görülen Windows 10'dan beklentiler çok fazla. Özellikle halihazırda Windows 8 kullanıcıları Windows 8 veya Windows 8.1'den bir an önce kurtulmak için Windows 10'u merakla bekliyordu.

Microsoft'un Windows 7 ve Windows 8 kullanıcılarına ücretsiz olarak sunduğu Windows 10 bu beklentinin ve ücretsiz yükseltmenin sonucu olarak ile günde 15 milyon bilgisayara indirildi.

Ancak sırada bekleyen hala milyonlarca bilgisayar bulunuyor. Microsoft yeni işletim sistemi önceden yapılan rezervasyonlara göre kullanıcılara parça parça aktarıyor. İlk günde 15 milyon kullanıcıya ulaşan Windows 10'un aynı hızla kullanıcılara ulaşmaya devam etmesi bekleniyor.




Tşekkürler.

Abdurrahman Kasım TÖK

Yorum Gönder

  1. Sayenizde ben de windows 10 tanıma fırsatı buldum, ama henüz bilgisayarımda yok, yakında kurulur .Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle bende teşekkür ederim bilgilendirmek gerekirse Microsoft yeni işletim sistemi önceden yapılan rezervasyonlara göre kullanıcılara parça parça aktarıyor. önümüzdeki günlerde sizin bilgisayarınızada kurulum olur şimdiden hayırlı olsun...

      Sil
  2. teşekkürler bakalım benim Bilgisayara ne zaman yükleriz.:))

    YanıtlaSil
  3. Teknolojinin bu kadar hızlı ilerlemesi hem iyi hem kötü :) ama windows 10dan anlamıyorum nedir felan

    YanıtlaSil
  4. Bu da beğenildiğinin göstergesi...

    YanıtlaSil







 
Top